23 Ocak 2010 Cumartesi

NETTEN PARA KAZANMA

Ayda 1000$ ın üstünde para kazanabileceğinizi söylesem ne düşünürsünüz?
Büyük bir kısmınız böyle bir şeyin olamayacağını düşünecek. Fakat dünyada 2 milyondan fazla insan size anlatacağım yöntemle her ay düzenli olarak bu rakamın üstünde paralar kazanıyor.
Bu kitap sizlere sıradan bir internet kullanıcısının yapabileceği ve ödeme garantisi olan yolları gösterecek. Resimlerle destekleyeceğim kitapta sizlere internetten para kazanma yollarını sunacağım.
Size anlatacağım bilgiler internet üzerinde yanlış ve eksik olarak bulunabilir fakat kitabıyla birinci adımdan son adıma kadar denenmiş ve başarıya ulaşmış kesin bilgilerle para kazanmaya başlayacaksınız.
Kesinlikle sizden daha zeki veya daha başarılı değilim. Zeka ve yapabilirlik konusunda sizlerle aynı seviyedeyim. Sadece bazı gerçekleri ve metotları sizden daha önce öğrendim ve uygulamaya koyuldum. Şimdi bu yolları beraber uygulayacağız. Sizlerin kazanması benim kazancımı kesinlikle düşürmeyecek ve birbirimize rakip olmayacağız.
Bu kitapta sizlere anlatacağım bilgileri kullanan ve uygulayan milyonlarca insan şu anda kendi internet işlerini kurmuş ve normal yaşamdaki işlerini bırakmış kişilerdir ve maaşlı işlerde kazanılan paraların çok daha fazlasını kazanıyorlar.

Bu Kitapta Neler Var?
Ortaklık Programları Nedir? İşleyiş Mantığı Nedir?(20$)Güvenilir Ortaklık Programlarına Kayıt? (25$)Başarılı Ürün Seçim Kriterleri Nelerdir? (25$)Google Kampanya Kurulumu (49$)eBay Nedir? Nasıl Çalışır? (60$)eBay Gümrük ve Nakliye Bilgileri (49$)3 Farklı Yoldan eBay da Para Kazanma Yolları (449$)Resimlerle Açıklayıcı DerslerÖdemelerinizi Kendi Banka Hesabınıza Nasıl Alacağınız

Kitabı Alanlar Neler Diyor...
Saadet Avarkan , İstanbul, Türkiye"Yaklaşık 6 yıldır muhasebecilik yapıyordum. Ekonomik kriz sebebiyle işimden çıkartılmıştım. Evli ve bir çocuk annesiyim. Acilen tekrar bir iş bulmam gerekiyordu. İnternette iş ararken nette para kazanma kitabıyla tanıştım. Yaklaşık 10 gün kadar kitabı alıp almama konusunda kararsız kaldım. En sonunda merakıma dayanamadım ve aldım. Kitabı ilk 2 saat içerisinde okuyup bitirdim. Hemen o gece kitapta anlatılan para kazanma yollarını uygulamaya başladım. İlk paramı ertesi gün kazanmıştım. Kitabı alalı 2 ay oldu ve bu süre zarfında toplamda kazandığım para 3500 TL oldu! Herkese başarılar.."
Nazım Koç , Osmaniye, Türkiye"Benim bir telefon bayim var ve halende kendi işimle ilgileniyorum. Şu anda nişanlıyım ve kısmet olursa önümüzdeki yaz evleneceğim. Kitabı ilk nişanlım buldu ve bana böyle bir şeyin gerçek olup olamayacağını sordu. Siteyi ilk incelediğimde bunun mümkün olmadığına karar verdim. Daha sonra Semih Beyle mailleştim. Yaklaşık 1 hafta kadar maille aklıma gelen herşeyi sordum ve cevaplarını aldım. Kaybedeceğim sadece 74 TL olacağı için denemeye karar verdim. İlk hafta 300 TL kazandım. Şu anda sistemi otomatiğe bağlamış durumdayım ve her gün düzenli olarak hesabıma para akışı oluyor. Evlendikten sonra kendi dükkanımı kapatıp karı- koca full time bu işle ilgileneceğim."
Oğuzhan Sert , İzmir, Türkiye "2 senedir üniversite sınavına giriyorum fakat istediğim bölümü kazanacak puanı bir türlü alamamıştım. Artık aileme yük olmaya başladığımı düşünüp iş aramaya karar vermiştim. Bir arkadaşım nette para kazanma kitabını aldığını ve para kazanmaya başladığını söylediğinde bende almaya karar verdim. Kitabı alacak parayı bir kaç gün içerisinde topladım. Kendi internet işimi kuralı 1 ay geçti. Tüm zamanımı bu işe harcadım ve ilk ayki toplam gelirim 2300 TL oldu. Şu anda üniversiteye hazırlanmaya devam ediyorum. Aynı zamanda evden internet işime devam ediyorum."


AŞAGIDAKİ LİNKİ TIKLAYIP KİTABIN ANASAYFASINA GİREREK DETAYLI BİLGİLERİ ÖĞRENEBİLİR VE GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE KİTABI ALABİLİRSİNİZ.



http://www.xticaret.com/xticaret/?342_93

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Comments system

Disqus Shortname